KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I NEGOCJACJE - UWARUNKOWANIA PSYCHOLOGICZNE.Szkolenie dla pracowników pionów sprzedażowych i marketingu.
- Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Pracownicy pionu sprzedaży powinni rozumieć psychologiczny kontekst procesu negocjacji, a zwłaszcza wpływ predyspozycji osobowościowych na indywidualny styl komunikowania się i zachowania w trakcie rozmowy biznesowej.
- Udział w szkoleniu stwarza szansę wzbogacenia posiadanych kompetencji miękkich, kluczowych w kontekście budowania relacji z klientami.
- Zajęcia umożliwiają lepsze poznanie siebie: swoich mocnych i słabych stron, które mających istotny wpływ na wyniki pracownika.
- Wywieranie wpływu a manipulacja. Jak nie poddać się psychomanipulacji?
- Osobowość a indywidualny styl komunikowania się i reagowania na sytuacje trudne
- Jakim jestem mówcą, jakim jestem słuchaczem - autodiagnoza uczestników szkolenia z wykorzystaniem testów psychologicznych
- Sztuka przekazywania informacji zwrotnych
Czas trwania – 5 godzin dydaktycznych
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM – KLUCZOWA UMIEJĘTNOŚĆ LIDERA ZESPOŁU. Szkolenie dla kadry kierowniczej
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Bloki tematyczne:
Czas trwania – 5 godzin
- Profesjonalne zarządzanie wymaga rozumienia, czym jest konflikt i w jakich sytuacjach może być wartościowy dla rozwoju relacji i zespołu
- Kadra kierownicza powinna rozumieć psychologiczny kontekst konfliktu, a zwłaszcza wpływ predyspozycji osobowościowych na indywidualny styl komunikowania się i zachowania w sytuacji konfliktowej
- Udział w szkoleniu stwarza szansę poznania i wytrenowania konkretnych narzędzi komunikacyjnych ułatwiających zarządzanie konfliktem
- Konflikt a nasze cele i relacje – strategie działania pracowników w sytuacji konfliktu
- Osobowość a indywidualny styl komunikowania się i reagowania na konflikt
- Lider zespołu w sytuacji konfliktu – autodiagnoza słuchaczy z wykorzystaniem testów psychologicznych
- Narcyzm, szantaż emocjonalny, a może manipulacja - jak rozpoznać źródło wyniszczającego konfliktu?
- Zarządzanie konfliktem a styl komunikowania się
Czas trwania – 5 godzin
ZARZĄDZANIE ZAANGAŻOWANIEM PRACOWNIKÓW. Szkolenie dla kadry kierowniczej
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zaangażowany zespół oznacza wzrost jakości i efektywności pracy, a tym samym osiąganie wyższych efektów bez dodatkowych nakładów.
- Kadra kierownicza musi rozumieć swoją rolę w zakresie budowania zaangażowania pracowników.
- Tylko zaangażowani liderzy są w stanie sprawić, by zaangażowany był cały zespół.
- Pozytywne zmiany warto rozpocząć od pogłębionej diagnozy poziomu zaangażowania zespołu.
Bloki tematyczne:
- Czy motywacja to za mało? Koncepcja zarządzania przez zaangażowanie
- Wyuczona bezradność – zmora naszych czasów
- Osobowościowe uwarunkowania efektywnego motywowania – autodiagnoza psychologiczna uczestników
- Pomiar zaangażowanie zespołu – metodyka testu G12
- Motywacja wewnętrzna – autodiagnoza uczestników szkolenia
Czas trwania – 3 godziny
Forma zajęć: konwersatorium z elementami warsztatów